Babbel..

Jamen dåså.. Då var det torsdag. Hade ju hela kroppen i tis, så det känns skumt att inte ha nått idag. I morrn ska ja ner till läkarn och ta nya prover.. Sen kl 9 är det möte med läkarn. så får ja se vad som händer. Så mkt som är ovisst just nu. Man blir ju förvirrad. Känns ju som man åker hit och dit rent känslomässigt.. Är det inte graviditetet som kom så oväntat så är det missfall. eller så ska ja börja söka jobb som en arbetssökande.. eller va fan är ja? Man är lite lost och mkt känns så overkligt. har ja varit med om det här? Jaja det blir nog bättre..

Julen närmar sig och man kan tänka på det iaf.. Tyvärr är det ju mkt jobbigt som följer med det oxå. Men det är någe man får ta då. inte nu.. helst.. Just nu ska ja tänka på julklappar.. till johan å putte.. å det går inte alls som ja tänkt mig.. Putte vet ja absolut ingenting alls å johans går bara åt fanders.. Va inne å kolla på en guldkedja idag, och de skulle ha 4000:- för skiten?? för en kedja.. seriöst. så det kan ju ta sig någonstans.. Så nu är ja tillbaka på ruta ett igen...

ska gå igenom recept för julbak, men det är så mkt.. Vet inte vart ja ska börja.. Vet att Lotta hade ett bra recept på några söta bollar som man kan dekorera fint.. Dem ska vi göra =) Sen är det massa massa kakor ja har, som både e julkakor å vanliga kakor... Å lussebullar, pepparkaka å mjukpepparkaka *mums*

Nej nu ska ja sätta mej med min sockertopp i soffan. Så glad att ja har min älskling.. ah *kär*

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: