Mår illa..

Det mesta av det jag äter idag smakar skit. Om man jämför med igår då jag var sugen på det mesta och nu, så är det sån jäkla skillnad. Jag är sjukt sugen på mat,men jag vet inte vad. Vet inte om ja tror att någe här hemma är nått ja e sugen på.. Ja e sugen på saltgurka som man kan köpa på lösvikt.. å sen till det ha lite goda ostar.. Bland annat en krämig vitlöksost. fan va gott.

Johan köpte godis åt  mig igår. Å idag när ja tog lakrits, som är sååå gott. Så spotta ja ut d. Gud fick kvällning alltså? Av lakrits.. Det är ju nån som driver med mig hårt. Älskar lakrits, bästa ja vet!.. =/ Men nu är ja inte sugen på det.. Så godisskålen står här full.. WTF!!!! ( I kill u.. )

ska ut med hunden strax igen. Blir ju bara en liten sväng.. Sen har ja två maskiner som väntar på mig nere i tvättstugan oxå. Har inga rena underkläder eller slappa toppar. Så ja va tvungen att tvätta upp lite nu.. Skulle ju haft tvättstugan i lör, men eftersom ja blev inlagd så blev det uppskjutet en vecka till. Därför tvättkorgen är så överfylld. Det är iaf klart om 20 min, sen ska d bara torka...

Efter det ska ja försöka vila, jag är så jäkla trött så det är sjukt åt det. Måste be läkarn ta ett järnprov på mig oxå.Men ja vet att jag kommer att glömma det. I lör så sa de att ja hade järnbrist..(igen).. så min fråga är ju varför de inte skrev ut tabletter åt mig redan då? så weird.. så ja måste begära nya.. Va ju två år sist ja hade det. Men det förklarar ju blåa läppar, och sen munsåret som ja hade. Tog två tabletter i mån, å munsåret försvann under dagen. så sjukt..

nej nu ska ja å bollen kliva ut en stund..

Mina fina kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman! Ja hejjar på dig! allt kommer ordna sig. hållar tummarna i eftermiddag. Silence I kill you! hahahaha!


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: