Mycket idag..

Ska strax iväg till Tandläkaren. KOmmer inte ihåg vad jag skulle göra där?? Men ja lär ju märka det *s* Sen så ska ja ta med Ludde ut på en promenad. Blir inte en lång eftersom det har gjort ont de senaste dagarna när ja varit ute å gått.. så ja ska ta d lilla lugna. Johan kommer hem tidigare idag, så då tar han Ludde då.. Sen så ska han och jag på möte.. fyy.. Snacka om att man är uppe i varv för det. usch. oro´s moment. Tycker ju inte alls om henne från försäkringskassan. Mest därför. Hon är otrevlig å kapabel till fanimej allt. så usch, henne litar ja inte alls på.. Nej det känns lite tungt just nu. det kan ja ju säga.. Jag hoppas det går bra, så ja slipper tänka på det oxå.. Nejnu måste ja dricka upp te:et här å kila.. kram

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: