Middag..

image15image16
Min tur att fixa middagen.. Så efter kyrkogården så åkte ja å Annika till farsta, Ilpiatto.. Hon handlade en sallad, sen åkte vi hem till mig. Ja stod å pilla med maten och hon åt *S* Sen så hjälpte hon mig med att rulla cannellonin.. Herregud vilket pill å kladd!.. Sen så gjorde ja berchamelsås.. hällde på tomatsås.. strödde på parmesan ost å sen in i ugnen.. Serverade med en sallad.. Faktiskt riktigt gott =)
image17
Sen till efterrätt så hade ja klirrat en chokladkaka. Tänkte att det skulle vara nån glasyr eller nått på.. Så ja smälte vanligblockchoklad. Hällde i lite smör å lite grädde (mkt nyttigt*s*) och sen så hade ja i apelsinlikören som ja fick av Marie.. Så koka ja upp det.. å sen hällde jag det över kakan.. Sen körde ja på lite spån av choklad å riven apelsinskal.. Fan va bra ja är *Asg*

Nu har alla knatat hem och kvar sitter jag med en hög disk och så är jag fruktansvärt trött.. helt sjukt. Men med all rätt. Imorrn ska ja ta hand om alltihopa orkar inte nu. Får se om ja orkar dra till högdalshallen i morgon. De har meditation på måndagar som jag skulle vilja gå på. Det är mkt hur man får kontakt med sin kropp. Så det är verkligen någe för mig.. Får se om ja kommer dit i morgon.. Hoppas det blir så.. Men vet ju inte hur ja mår i morgon.. så det är bara vänta på morgondagen och se hur den blir..

Mina fina kommentarer
Postat av: Jen

Så nu har jag tagit bort ditt inlägg :) Va gott det där såg ut! Va duktig du är. jag
har tur som har en rätt händig karl i huset :) Det var ett tag sen jag tittade in här i denna blogg men oj va mysig och fin den är. Kram

Postat av: Mariiiiiiiiie

Inte apelsin-likör... kumquats... en apelsinsläkting, men inte riktigt samma konsistens.. eller.. inte alls.. ;) Kram.. =)

2007-10-15 @ 19:42:30
URL: http://angeleyes81.blogg.se
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=-8fa9yKQeTY&mode=related&search= du måste titta på dethär. Hon är jätteduktig. Titta från 1-5 när du får tid. Hon berättar med sån glöd, jag grät när hon berättade om sin 13 års dag... Öppnar verkligen ens ögon.

2007-10-16 @ 23:00:17
URL: http://nikki81.blogg.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: