Onsdags..

Igår så vakna jag vid elva. Mådde bra? Bättre än på länge?så sjukt.. borde ja inte må dåligt? man tycker ju det iaf.. haha.. men det gjorde ja inte.. Klädde på mig och gick ut med ludde.. sen åkte ja över till Lotta och kolla på hennes lägenhet.. satt å fika och snacka skit.. sen åkte jag med henne till hötorget för att kolla in en jacka. så jäkla skön å mysig. å den finns i vitt. ja e helt kär!! men en helt omöjlig färg!! svart ska ja ha!.. så jäkla najs iaf..

åkte hem å käka mat och uppdatera bloggen. hitta roliga människor på face book.. så roligt att se folk man inte träffat på nästan fyra - fem år.. sjukt länge sen... =) kul iaf. kika på matchen och prata med lotta och annika på msn.. somna jätte sent i natt men så vaknade jag idag (tors) klockan 8 och är hungrig.., va fan är det för fel? ja äter sällan frukost, mår så illa då.. men nu så käka ja lasange???!!! och ja är ännu inte mätt. kan dra i mejcola oxå, men det finns inget av det hemma *S* nej ge mig mat!! buffalo wings skulle sitta bra.. fyyy så gott!!!!!

Mina fina kommentarer
Postat av: Anonym

Mat skrutta! *s* I know the shit. haha. fan ska nog göra pannkakor till mig im, domme ville bara ha ungspannkaka, tycker inte alls att det e lika gott som vanliga! MUMS!

Postat av: Jen

Va skönt att få må bra och ha viljan att vilja äta i bland. Lasange är så sjukt gott! Må så gott vännen. Kram

2007-10-18 @ 18:19:21
URL: http://jenfager.blogg.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: