God morgon..

I natt har jag inte sovit så mkt. Har drömt en massa drömmar.. Jag vet inte riktigt om vad, för allt är bara som ett suddigt minne, men det kanske är lika bra att det är så. Har inte lika ont i kroppen just nu, men det kan ju bero på att jag var tvungen att ta en värktablett i natt. Hade så jäkla ont då.. Så nu känns det helt okej ändå. Lite vimsig i huvudet, men det är ju som jag alltid är *S* (måste ju försöka ha lite humor oxå)...

Jag känner mig inte så sjuk just nu. Inte stekhet och det är ju toppen. Då kanske ja klarar mig igenom denna dag. Har ju käkat avledon oxå, så man vet ju inte om det är just det som drar ner på värmen.. Kände verkligen som om ja hade feber igår..

Sitter och dricker ett underbart te just nu. Marie tipsa mig om det och när ja kom ner till grekland så var det där. Så ja prova, och sen dess så har ja inte druckigt någe annat te! Så jäkla gott.. Marie, ja tror ja saknar saganaki oxå =)

Nu skiner solen, det är ju alltid nått. Kanske man känner sig piggare.. Humöret kanske går upp. Ska ju åka å handla och ja har en hel del butiker att gå igenom.. suck.. eller kanske inte ska sucka, men ja hatar att vara ute i sista minuten med allt, men vad ska man göra? Nu måste ja hitta nått idag.. så är det bara.. Om de hade fått en tjej så hade det ju varit mkt lättare.. men nu är inte så fallet... Någon som vet en bra present som man kan köpa? typ som doppresent...

Nej nu ska ja kika in min andra blogg.. kram så länge!...

Mina fina kommentarer
Postat av: Mariiiiiiiiie

Saganaki och mintte e BÄÄÄST!!! =P

Postat av: Johanna

Du är utmanad!

2007-09-15 @ 11:24:54
URL: http://modespaning.tjejsajten.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: