Huvudvärken fortsätter..

image3Känns inte som om huvudet vill ge med sig. Hade huvudvärk igår kväll å mådde sådär.. Så ja gick å la mej ganska så tidigt. Har vaknat till å från hela natten av alla möjliga anledningar.. Huvudet är väl det som har varit mest igång.. Nu har man varit hemma en vecka och redan så mår man pissigt! Det är ju inte alls skoj.. Men.. det ska ju bli bättre nångång... Idag blir det middag hemma hos mamma, men brorsan kommer inte. Känns som om de här familjemiddagarna kommer att rinna ut i sanden snart, jag vet inte varför ja känner så? Det är iaf ett bra sätt att hålla familjen nära.. så ja hoppas att det fortsätter så....

Tror att jag ska gå ner till källarn idag och börja rota. Se vad som ska kastas eller inte. Allt är bara inmanglat där nere.. Finns en hel del saker som vi ska kasta.. sen har vi mormors tvbänk som ja inte kan göra mig av med.. det går inte.. så den får stå kvar ett tag till.. tror ja kan ha kläder å skor där nere oxå.. se vad man ska ha kvar å vad man ska slänga. ja har en tendens att spara på saker å ting som är trasiga? varför gör man så? Får se om ja orkar.. har en tendens att ändra mig lika fort som ja kommer på det =)

Finns en hel del som jag måste ta tag i. små praktiska saker.. Men ja orkar inte ta tag i det heller. När ja får pengar så borde ja lägga dem på en del saker som måste göras, eller varför inte spara.. men det går inte.. ja har ju aldrig pengar kvar i slutet av månaden.. jag vet inte hur ja bär mig åt.. När ska man växa till i det området?

Nej nu är ja riktigt laddad för källaren, så ja tror att ja ska ta å kila ner medans ja orkar.. vem vet, huvudet kanske säger emot sen.. men då har ja iaf försökt.....

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: