Osäkerhet..

Känner mig så osäker på allt hela tiden. Riktigt störande. Jag blir irriterad på mig själv att det alltid är nått. Vad är det för fel att jag inte kan känna att jag kan lita på folk fullt ut? detta är rent allmänt.. Pratar inte om mina närmsta vänner.. (så ni inte börjar grubbla..). Jag försöker hålla huvudet kallt. Men ibland är det som om det spelar ett spratt med mig.. Å så försöker ja tänka logiskt och positivt, men i slutändan så "besegrar ändå det onda".. Ja har ingen självkänsla och inget självförtroende. Ja hoppas att det kommer med tiden. Men som det är just nu så saknar ja det.. Trist.. Vet inte va ja ska göra riktigt åt det heller.. *klurigt*

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: