Syftet...

Känns lite skumt att ha en till blogg. Jag tycker att den är lite skummare än den andra oxå. Kommentarerna blir inte som ja vill.. men men. Verkar inte ens som om ja kan godkänna dem? Iof.. Kanske något jag måste ställa in själv, kom ja på nu.. smart!..

Jag var ju hos hela kroppen igår och då snackade vi om att skriva dagbok. Hon frågade om jag gjorde det, mer hur ja mår och hur ja känner. Något som jag bara kan få ur systemet. Å det ville ja ju inte ösa ut på den andra bloggen.Den är ju mer till för annat... Sen om folk vill läsa, så har de möjligheten. Inte för att det kommer stå någe skoj här.. Men ja kommer pladdra på en hel del. Hur ja mår och känner..

Så nu är den startad iaf.. Tog mig ett litet tag, men nu är den iaf igång. ska fixa inställningar och så oxå.. det blir nog bra. Måste åka å handla present imorrn eftersom ja inte orkade idag. Mådde så dåligt på eftermiddagen å nu på kvällen. Lyckades sova ett tag iaf å sen fick ja en hel del ur systemet. Min sötnos satt å lyssna på mig som vanligt. Älskar den där mannen!! Har iaf en del att göra imorrn, sen så ska ja till Crille och hälsa på.. kolla på match. Skoj att kolla på det..

Men nu är det sängen som gäller.. tror ja iaf.. Får se.. kram så länge..

Mina fina kommentarer
Postat av: Jen

Att skriva dagbok är jätte skönt. Jag har gjort det mer eller mindre sen jag lärde mig skriva. Men stavar som en kratta :) Nu så har jag ju min blogg och det är jag nöjd med, än så länga. Skönt att du har din älskling som finns vid din sida. Jag hoppas verkligen att du mår bättre i morgon. I alla fall att du ser klarare. Ha de gott. Kram


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: