Till graven...

image3209
Vi bestämnde att vi skulle åka ut till kyrkogården igår. Så ja mötte upp annika och marie vid tuben. Sen så åkte vi och fixa gravarna. La på lite jord på annikas mammas grav, å sen så min grav va väl värst. Annika och ja drog upp allt och sen ner med ny jord och sen så planterade vi om hela rabatten där.. Jäklars.. Sen så dagens goda gärning så gick vi även till Nannes mammas grav och tog bort allt ogräs, la på ny jord och satte dit två blommor. Den graven har ju inte fixats till sen Nanne dog.. Men nu är det iaf lite bättre än innan. Kändes bra och snällt att fixa det. Glömde bort att ja skulle ha en till grej på graven, så ja får se om ja orkar ta mig dit idag och fixa det. Jag får se.. Är iaf en viktig grej.. (för mig) så ja ska samla krafter sen åker ja nog.. tar med mig hunden samtidigt...

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: