Vänskap..

image6
Ibland blir ja så trött på mig själv. Jag vet varken till eller från. Ibland så orkar man bara inte umgås med vissa människor, av en viss anledning. Sånt som har hänt tidigare lever sig vidare och bristen på ork är bara enorm. Man orkar inte gå igenom samma sak igen, sätta sig själv i samma sits.Då flyr jag hellre från problemet,hoppas att det rinner ut i sanden.. Men det känns som om det aldrig gör det. Jag orkar inte prata om vad som ja tycker är fel eller inte fel i relationen, för det borde de andra uppfatta själva. De borde veta vad de gjort fel eller inte. Jag ger folk chanser, men det känns som om de bara gör mig besvikna. Är trött på att känna så..Då tar ja hellre avstånd.. Nej ja vet inte va ja ska göra riktigt..

Mina fina kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, hoppas det ordnar sig! Mig behöver du inte vara rädd för att säga nåt sånt till! Jag kanske blir lite putt som mest, men det går över snabbt! ärighet är ett måste i en relation! Men jag förstår att du känner så.Man drar sig bara undan.


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: