Magen är större??

image120
Världens sexigaste bild, jag vet. Jag bjuder på den.. Men min mage har varit märkbart större nu den här veckan. Jag blir förvirrad. Jag känner mig inte gasig eller toafärdig för den delen. Ja känner mig bara stor. Min mage är så sjukt annorlunda mot innan jag blev gravid överhuvudtaget. Ja skyller svullnaden på gaser, men ja har inga?? Det är ju alldeless för tidigt för bebisen ska synas. Så är detta bara fläsk på magen då? Eller vadå?`Hela dagen idag gick ja runt i en klännig och magen som puta ganska så bra. (asså mer än vad jag är van vid rent allmänt). Ibland kan ja tom tycka att den inte är rund magen utan sne? Jag vet inte om ja inbillar mig, men varför skulle jag göra det. Nej jag känner mig bara allmänt förrvirrad just nu. Hoppas snart på att det kommer en dag då jag inte känner mig det...
Till Graviditetsuträkningen...


Mina fina kommentarer
Postat av: Anonym

Lillen kanske har lagt sig i en väldigt skön grop i magen, och lite på sniskan. *S* hahaha, eller hur säkert. haha. Snart blir det nog ordning på detdär gumman.

Postat av: Evelina - blivande brud <3

va! är du gravid också!!??? GRATTIS tjejen!!

2008-05-12 @ 18:55:24
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: