Dålig på uppdatera denna blogg..

Jag är ganska så dålig på att uppdatera denna blogg. det beror mest på att alla hämningar har släppt och nu känner ja att ja kan skriva vad som helst på den andra bloggen..

är sjukt trött nu å ska vila. imorrn blir det barnmorskan för hela slanten.. ska se vad hon säger om värken jag haft nu.. inte så orolig faktiskt. men ja man vet ju som sagt var inte.. Johan ska med vilket känns skönt. för då slipper ja tala om vad hon sagt å inte sagt..

vet att johan vill mitt bästa, men det är jobbigt då man kan känna sig stolt att behöva svälja att man behöver hjälp.. även om vi är gifta.. även om vi är apnära. det är jobbigt.. väldigt svårt. men ja försöker att förbättra mig. men iom att han följer med så kan ja ju inte undanhålla någe för honom.. så han har alla korten på bordet..
ja gör ju alltid någe., å så länge han inte kan hålla koll på mig så kommer jag att fortsätta med det. jag är fanimej hemsk på det sättet. men ja klarar inte av att ligga still å vila.

sen är ja förbannad på min hyresvärd igen. ovanligt. skickade in uppsägning av lägenhet för två veckor sen. å de säger att de inte fått det och att posten har slarvat bort det. seriöst. ja har skickat så mkt brev på sistone. men DET brevet ska posten ha slarvat bort. tvivlar allvarligt på det!.. jävla miffon. som tur va så var vi ute i god tid så vi hinner skicka in en ny uppsägning. men d e fan dumma i huvudet. glad att ja slipper det här stället snart.. !

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: