ÅÅÅÅÅåååångest!!

fasen vi måste skicka in här angående namn. Å visst ja gillar Theodor, men ja kommer aldrig å kalla honom det. För mig är det Theo som gäller. Så ja skulle vilja döpa honom till Theo, men då hakar ja upp mej för att ja gillar Theodor. Jag kan helt enkelt inte bestämma mig. Och mannen som just nu sitter i vardagsrummet ger mig ingen som helst stöd i denna fråga för enligt honom så spelar det ingen roll - eftersom han gillar båda namnen. Suck. Men vilken vill man helst ha??!! Känns som vad jag än väljer så kommer jag må illa av beslutet. Hur nojjig får jag vara?! Usch... sån ångest!!!

Känns som om ja väljer Theodor så kan han åtminstone kallas för båda. Men grejjen är då den att Theo känns inte lika "roligt" då.. Inte samma sak. Nej fyy fan. Vem gav mig denna svåra uppgift. Vem som helst som känner mig vet att ja har svårt för sånt här. Ja menar ja kan ju inte ens välja maträtt. HJÄLP!

Mina fina kommentarer
Postat av: sara

jag röstar på Theo. Så himla fint, plus att jag har alltid tyckt att det är så synd när man döper barn och sedan ändå använder ett "smeknamn" hela tiden. Och Theo verkar ju reda ha fastnat =) Vad ska han heta mer?

ååå vad jag läntar efter att få komma och hälsa på. Vad har ni för planer på söndag?

Postat av: Fru Evelina

vad bestämde ni er för?

2008-12-21 @ 21:49:00
URL: http://evelinas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: