Allt detta hat...

Idag var jag hos johans morbror på glögg. Självfallet så var ju markattan där. Hon som jag pratat om tidigare. Hon stötte på johan förut och tom johans mamma reagera på det. Mot mig så var hon falsk så fort johan var med, men stod jag själv så vägra hon prata med mig. Försökte ja hålla samtalet uppe, ja då fick ja fråga ihjäl mig. Hon hade verkligen inget att säga till mig. Har visserligen inget jag vill säga till henne heller. Men bara för att inte hamna i nån skum sits med Johans familj så har jag försökt.

Idag då vi kom dit så var det hon som öppnade dörren. Hon som först krama mig och gratta mig?? Sen bad hon Johan om att få hålla i Theo. Johan kolla på mig som "är det ok att hon gör det?": men seriöst, vad har ja för val? alla får hålla i honom utan henne, eller vaddå? så kan ja ju inte säga. Sen satt hon bredvid mig heeela kvällen. pratade hur mkt som helst. sen kom frågan som var bäst. Är du lycklig Nina? ehm.. nej ja är asolycklig. ?? Liksom hade det kommit från nån annan så fine. å ok om det hade varit som ett påstående. typ "nu är du lycklig väl nina". Men det kom från henne och frågan, vad är det för fråga. å minen till.. nej hon är fortfarande en falsk bitch å ja var myyyyyyycket trevlig och samtala och låtsades som om ja trivdes som fisken där. Fy fan. Sen när Janne (johans morbror) säger, vi får komma till er snart och se den nya lägenheten så hör man henne säga, jaaaa vi får komma å kolla? ehm, sen när blev vi så intressanta i hennes liv? Å hon tyckte det va alldeless för länge sen vi sågs, ja kände bara. inte tillräckligt länge sen. usch allt detta hat!!! avskyr den människan!

Mina fina kommentarer
Postat av: nicolesnitchy.blogg.se

Men uscha BIATCH!! haha hatar såna situationer där man måste stå ut med sånt där o försöka att inte strypa människan.

Postat av: Fru Evelina

men fyyyyy då! vem är människan då? om hon umgås med johans släkt och stöter på honom??

2008-12-21 @ 21:47:48
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Willes mamma

Stackars dig!! Lider så med dig. Hoppas du ändå kunde njuta lite av glöggen och att du slipper kärringen länge......... Hoppas Johan inte är blind längre och ser vad du går genom samt alla andra släktingar också ser vliken vidrgi människa hon är.

Annars har vi det bra i Finland fast snart åker vi hem igen..

kramkram

2008-12-25 @ 21:13:56

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: