Julkort..


Årets julkort som skickas ut till alla föräldrar.

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Haha åhhh så söt!! lille söt tomten!

Postat av: sara

nä men lilla,så gullig =)

Usch vad tråkigt att jag inte har kommit och hälsat på än, men det har varit mycket med jobbet och my new love =)

På lördag åker jag till helsingfors och är borta i en vecka, efter det har jag en vecka till ledigt här hemma så då tänkte jag komma över någon dag

2008-12-16 @ 21:28:32
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
Postat av: Mindy

Tack gumman för det jätte fina julkortet...Har glömt att tackar...blev jätte glad..Jag kommer klara detta & snart har vi en liten till i magen..Gäller att gå vidare..Längtar bara tills fostret kommer ut ur jmig så man kan börja om på nytt...Detta är inte rättvist med det vara inte meningen...hon mår inte bra o ska inte leva..hade inte skett om det inte hade varit som det ska vara med henne...Stor kram på dig

2008-12-21 @ 15:46:32
URL: http://blondis81.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: