Drömmar..

image103
Har haft så mkt drömmar de senaste dagarna. Vaknar upp å mår apdåligt sen. I natt så drömde jag hela tiden om mormor. Känner att årsdagen börjar närma sig och jag får mer å mer kvällningar över det. Ja drömmer mer å mer, och ångesten sätter sig mer å mer. Lixom skoj att vakna upp med en panikattack mitt i natten. Huvudet bankar och kroppen krampar. Tom dragit mej för att gå till kyrkogården. Känns så jobbigt, tungt! Ja hoppas ja kan sova ok i natt och slippa drömma så mkt.. Mår ju dåligt av alla drömmar + att hela dagen blir förstörd sen.. Trött på att må dåligt..

Mina fina kommentarer
Postat av: Anonym

Vet precis vad du menar. senaste två-tre veckorna så har jag varit helt ur balans. Domme hade märkt det han med. Glad i ena stunden, ledsen i andra. Drömt mycket konstigt.Vart deppig massa stunder, och inte velat vara själv.
E såå glad att jag tog ledigt på onsdag. Ja tror inte ja skulle klarat det. Ja ska handla massa ljus och så på willys på tisdag. Se om ja kan hitta nåt på min plantagen. KRAM!


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: