Ont så innåt helvete..

Igår så lyckades ja sträcka mig eller nått. Helt ärligt så vet jag inte vad jag gjorde, men det högg till som fan i vänstra sidan, Kändes som håll fast värre. Trodde det skulle gå över, men tvärtom! I natt har ja haft ont som fan.. Kunde inte ta mig upp ur sängen, så ja va tvungen att väcka johan för att komma upp. Imorse då ja vakna hade ja hemskt ont, nästan ondare. Då hade ja ändå tagit starkare tabletter. Kom knappt upp ur sängen. Dessto värre att klä på mig kläder. Det gick inte. Så ja kunde inte gå ut med ludde heller. Johan kom hem vid 10 tiden och har tagit hand om mig. Han fick hjälpa mig att klä på mig.. Fan va underbart det kan vara ibland =/ Tur ändå att jag har Johan. Vad skulle ja gjort annars. Nu när foten börjar bli bättre oxå. Har duschat varmt och haft på muskelsalva, se om någe hjälper nått.. suck!! Än så länge känner ja ingen skillnad.. Nej nu ska ja gå å dricka någe.. *krams*

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: