:(

Usch ja e så jäkla dålig å vi ska åka på fre till korfu.. asså det har hela tiden varit någe emot att vi ska åka dit. har ju varit någe nytt konstant. har vi löst det ena så dyker det upp andra problem. Funderar seriöst på att skita i om ja är sjuk eller ej och åka ändå. Gå ner i värsta fall på fre och be om pencilin och om det blir värre där nere så får ja väl ta det då.. annars så vill ja ju undvika det. Men nu har det tagit sig ner i luftrören igen. ska öka min dos av astmamedcin och hoppas på att det blir bättre på en gång.. men så jäkla tröttsamt. vill inte vara sjuk!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Mina fina kommentarer
Postat av: jen

Men usch va tråkigt. Kan vara att stressen har lagt sig och allt släpper. När jag skulle gifta mig så var jag mega sjuk de tre dagarna innan. Kroppen orkade inte mera.

Hoppas verkligen att du slipper vara sjuk nu när ni ska åka. Att vara flygrädd räcker gott och väl.

Kram och krya på dig gumman.

Postat av: Malin

åh jag tycker synd om dig vännen!

hoppas verkligen det är bättre tills på fredag..



kramar

2008-07-02 @ 14:12:57
URL: http://malinsh.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: