Blommorna..


Har ringt floristen i heby angående blommor. Hade egen idé förut som jag skulle göra. Men i söndags fick jag panik då jag fick se deras utbud.. Så nu ringde jag iaf att kika läget. Blommorna kommer inte alls att vara i dessa färger. Brudbuketten kommer att gå i mest lila, men vita inslag. Sen tärnbuketterna kommer att vara vita. Eftersom de är hel lila i klädseln. Sen så korsagen kommer vara i matchande färg till brudbuketten och bestman:s korsage kommer vara matchande med tärnornas.. Väntar på ett kostnadsförslag.
UPD: Fick kostnaden och det blev 1300:- för allt. Gud så snälla de är. De fixar tom mina ljusa sidenband som jag ville ha.. så snällt.. Så nu har ja beställt blommorna!

Mina fina kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

en tusenlapp kommer min gå på ungefär, o så 125 för fredriks corsage. Rosor är ju ganska dyra så ska man ha många blir det ju lätt en rejäl peng. berätta gärna vad floristen sa till dig =)

Postat av: Evelina - blivande brud <3

nja, jag ska inte ha en möhippa direkt... fredriks polare planerar ju nåt riktigt till honom som dom kommer ha när vi kommer upp... men eftersom jag inte känner några där, så kommer jag i af få en trevlig kväll med en tjej till fredriks kompis =) men nej, ingen möhippa! gillar faktiskt inte sånt där =)

2008-06-12 @ 15:14:46
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

ja det var ju ett pra pris! hur många rosor behövs till det? tänkte om min är jättedyr =)

2008-06-12 @ 17:53:57
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: