Lättat på hjärtat..

Åkte imorse till hela kroppen. Men nu heter hon ju inte det längre.. Iaf, åkte dit och pratade en hel del om vad som hänt på sistone. Va ju inte där förra gången eftersom ja hade migrän. Men denna gång va ja där. Så det va väl två-tre veckor vi prata om.. Va om allt med barnet och bröllopet, försäkringskassan och Johans resa till paris å en massa mer. Man hinner verkligen en massa på en timme.. Så skönt oxå att då man pratar så ser hon allt utifrån. Det är tex ingen vän som håller med mig bara för att.. (asså nu säger ja inte att mina vänner gör så, det va bara poängen ja syfta på). Hon ser det utifrån och har inga direkta kopplingar till allt. Så hon berätta hur hon såg på det. Kändes bara så jäkla bra.

Gick sen å shoppa :D En massa. men inte dyrt. hitta så mkt på extrapris :D älskar sådana dagar!!!

Nu ska ja käka upp min soppa här, sen ska ja lägga mej innan det är dax för hunden att kila ut igen..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: