Lite bilder från lokalen:


Tog inte så många bilder från lokalen. Men den var iaf fräsch å hur mysig som helst. Den öppna spisen fick mig på fall så fort jag såg den.. Fanns gott om bord och stolar. Sen så fanns det all dukning där oxå. Fanns tallrikar för 50 pers. Sen även karaffer, termosar, ljusstakar, fina sockerskålar å mjölkskålar etc. Fanns ju hur mkt som helst. Å hur mkt fint som helst! Så jag är super nöjd. Det är ett eget kapprum och sen ett kök dåra med alla tillbehör och kyl och frys. Vi skulle ju egentligen vara utomhus om vädret är bra, men jag ångrade mig då jag såg lokalen. Då kan ja få mina ljus som jag vill ha oxå. Man vill ju ha det mysigt och bra. Sen blir det lätt att städa upp sen, Istället för att plocka i gräset *s* Sen kommer det ju till dukar å ballonger. Servetter etc!.. Så det blir jätte bra.. Kan ja lugna ner mig och planera lite mer här hemma tills dagen kommer. Då kommer det bli en massa att göra.. Men sååå värt det!

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: