Nya Lägenheten..


Badrummet är väl det som jag verkligen är mest nöjd med. Det var bara så mkt bättre än vad jag förväntade mig kan man ju säga. Det är så jäkla bra planerat. Den har tom som ett skötbord där inne =) Ovanför har du hyllor så du kan ställa in allt där och sen under bordet så kan du ställa in tvättmaskin och torktumlare. Helt perfekt. Finns gott om utrymme att hänga tvätt på. Rummet är stilrent och snyggt - stort!


Vardagsrummet och köket sitter ihop. Det är lite mindre än vad vi har nu, men fortfarande mkt yta att jobba på. Finns bra med plats att få in allt som vi vill ha där. Köket är öppet och härligt och har balkongen där. Balkongen är stooor!! =) Blir spishäll och massor av skåp för förvaring.


Om jag ska klaga på något så är det på det stora sovrummet. Det finns inte med på bild. Hann komma så mkt människor så det hade varit mer bilder på dem än själva rummet *S* Men stora sovrummet är iaf väldigt litet. Mindre än vad vi har nu. Så att ha tv på så sätt som vi har nu är inte att räkna med. Frågan är ju om vi måste köpa en ny säng. Vet inte ens om våra sängbord kommer få plats där. Fattar inte alls hur de tänkte när de gjorde det rummet? Å vi som hade tänkt att ställa spjälsängen där med. Vi får tänka om och komma med en ny lösning.

Lilla sovrummet är däremot mysigt och helt ok size. Får plats med vårt databord där och kommer bli ett jätte bra barnrum sen. Finns även mkt garderober i båda sovrummen. tre st ute i hallen med. sen har vi ju klädkammaren dessutom.. Kommer inte ha någe problem med mina kläder iaf =) Hallen är superbra den med. Den är stor och rymlig. Det är klinkers direkt när man kommer in, vilket är perfekt. Är ju lite mer slit tåligare än parketten.

Nej jag är jäkla nöjd med min nya lägenhet. Vill flytta in nu....

Mina fina kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

har ni köpt eller är det hyres? ser riktigt fint ut!!

kram


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: