Så jäkla glad!!! :D

image141
Reparationen för ringen kommer ju att kosta iaf 3000:- minst. Då gäller oxå förstoring av Johans ring. Jäkla billigt. Ja jämför nu med Guldfynd som sa att det ca skulle gå på 6000:- å då var det mindre som ingick. Vi kommer att förstora upp dem och sen ska de byta ut alla klor som det heter och sätta dit nya safirer. Just för att mormors ring var så nersliten.. Jag är lite ledsen över att vi kommer att byta ut safirerna. Känns som om vi gör om hela mormors ring och då förstör jag lite av affektionsvärdet. Men samtidigt tänker jag att om jag kan göra så att mormors ring kan vara så pass länge så att jag kan överföra det i generationer sen, ja då är det värt det! Älskar den ringen. Det är som om mormor gav mig tillåtelse med den ringen. Att en liten del kommer att finnas med mig på denna speciella dag och resten av mitt liv. Mer än i mitt hjärta. Jag tror att hon glädjs av det. Jag vet att hon gör det. Önskar att hon skulle vara bredvid mig på denna dag. Det är bara hon som fattas! Annars hade allt varit perfekt. Ska ta med en bild på mormor och morfar som ska stå vid oss, vid altaret. Som om de vore där då vi gifter oss.

Pratade iaf med mamma för det var hon som hittade den billiga affären. Hon skulle dit imorgon igen och lämna in den. Så då skulle jag med, så jag får en perfekt storlek på ringen. Men sen sa hon i telefonen att hon kunde betala våra ringar som en bröllopsgåva.. Jag blev så jäkla glad att ja börja gråta och kunde inte prata med henne på 10 min. Satt bara å grät. Så ja är så jääääkla glad just nu!!!

Mina fina kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh vad mysigt att få använda mormors gamla ring!!

gå in på happyhair.se och kolla under clip on magic. det är en hel förlängning liksom!

hihi ja deå blir det en hel del, men samlat så där är ju 40 pers inte så mkt =)


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: