Trött på hostan..

Usch ja har hostat i två veckor nu. Var nere hos läkarn i måndags och hon konstaterade att det var astma som gjorde så att jag hostat. Jag har inte känt av att jag har jobbigt med att andas, men tydligen så har ja grovt fel på det. Jag har fått lite som en allergichock. Jag är ju pollenallergisk och det är det som har utlöst det hela. Det började ju när björken började slå ut här utanför. Har iaf fått pencilin och en löjligt hög dosering av två astmamediciner. Något annat kan de inte göra. Hon ville ge mig kortisontabletter, men eftersom ja är gravid, så går det ju inte alls. Samma gäller med astmamediciner - jag kan endast ta dem som tillhör klassificeringen A. Jäkla problem asså.. Hatar Pollen!!! Hatar det brutalt mkt!

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: