En vecka kvar..


Gud så härligt. Om en vecka så har vi flyttat till den nya lägenheten. Johan ska ta ledigt iaf på tors. Mellan 8-10 ska vi hämta nyckeln, sen är det bara att köra. Jag kan inte beskriva hur mkt jag längtar. Ja menar, en varm lägenhet. herregud så härligt. Starta på ett nytt ställe, lämna det här bakom oss. Fy så skönt!

Mina fina kommentarer
Postat av: Fru Evelina

jag älskar att flytta, önskar vi får veta VART det bär av snart =)



i jul har vi inte en aning, beror på om f vet var han fått jobb o så =)



kram!

Postat av: Mindy

Tack gumman..Sitter bara här o slappar..riktigt skönt för det är så trist väder denna dag..Hur är det med dig denna fredag..några förverker :)? Ha en skön helg kram kram

2008-11-07 @ 11:21:42
URL: http://blondis81.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: