Fy satan så trött jag är..

Känner nu hur trött jag är då ja satte mig ner. Vakna ganska så tidigt imorse för att inte ha sovit så mkt i natt. Jag somnade väl vid midnatt och sen vaknade jag varje jäkla timme för å gå på toa. asså varje timme. å så kunde man inte gå. då blir man sne. så varje toa besök tar mellan 5-10 min bara för att höften inte vill med. irri!

vakna iaf vid 9,30 och kollade ut och det snöade big time =) älskar snö. men mest för att hunden blir så jäkla glad och det gör mej hel lycklig av att se honom skutta omkring.. men nu har det ju inte blivit nån promenad på ett tag - saknar det.

Gjorde frukost och väckte älsklingen som somnade så jäkla sent i natt så ja trodde inte att han skulle komma upp idag. men det gjorde han. lättare än vanligt faktiskt. vi klädde på oss och sen så åkte vi iväg till ikea =) tog mina kryckor och gick runt där. Johan lämna tillbaka rullgardin och ja plocka på mej lite allt möjligt:
  • rullgardin i rätt storlek
  • gardinstång
  • två kuddar till soffan
  • kastrull
  • kökshanddukar
  • förvaringskartonger
  • möbeltassar
  • tvättkorg
  • spotlights
Ja det blev en del kan ja ju säga. Saknas lite fler gardinstänger, men det fanns inte dem vi ville ha - i rätt storlek så vi sket it. Sen så åkte vi till city gross och handla mat. Blev en hel del där med. Men i slutet på den där rundan då johan å ja skulle till bilen. ja då kunde ja fanimej inte gå. va helt slut i armarna av kryckorna, ja hade ont under fötterna för att ja gick skumt (pga höften) och hela vänstersidan höll på å ge med sig. ja hade tom ont i ljumsken. Sen började det värka på höger sida av ryggen oxå. Ja ni förstår. Kaos. Skulle haft en rullstol. Kom hem och det är svinhalt utanför.. Men ja lyckades komma upp å stackars johan fick bära på allt.

La mig i soffan och däcka ett tag. Fixade sen tacos och så kolla vi lite på jeff dunham. Johan somna och jag blev uttråkad. Så ja plockade in disken och satte på en maskin. plocka in maten och börja städa i badrummet och montera ihop tvättkorgen.. Sen började ja olja in vårt köksbord och stolarna.. Det tog ju ett tag kan ja ju säga. Johan vakna å vi satte möbeltassar på soffan. Nu har ja dragit ur all tvätt som ska tvättas imorrn. Har rensat i garderoben och slängt upp lite grejjer i förvaringslådorna. Har halsdukarna och sånt kvar. Linneskåpet är nu fixat med. Ska byta lakan i sängen, så att vi får det upptvättat imorrn med. SEN ska ja sova.

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Jeeez hur orkar du?=) Du kommer bli en riktigt sån där "fjällräven" mamma som e ute o flänger i skogen hela tiden. Hoppas du smittar av dig lite på mig :D Lycka till idag. KRamisar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: