Glögg kväll..

Å jag och Annika pratade om när det var första advent. Det är ju ganska så snart - 3 veckor kvar. 1 advent är den sista nov. Då är det dax för glögg partaj. Crille frågade mig då det var dags han med *s* Längtar. Årets glögg från blossa är tydligen med blåbär.. Inte för att jag brukar köpa sådana där med smak (och jag vet att de tar slut en väldans snabbt) men alltid lika skoj att se vad det blir. Jag gillar inte heller röda glöggen, dvs den vanligaste. Jag gillar vitvins glöggen bäst. Mest för att jag inte gillar rödvin heller. Ska fixa fram pepparkakor å så ska ja ha hunnit bakat litegranna oxå.  Åååå längtar till julmys och glögg =)

Mina fina kommentarer
Postat av: Fru Evelina

jaaa julmys är nog det mysigaste myset som finns haha =)



hm, inte en aning var i stockholm det är faktiskt! runt humle...vad det nu heter tror jag!



kram

Postat av: Jen

Ja julen närmar sig med stormsteg :) Älskar glögg. Det är så gott och mysigt att dricka. Dagen före julafton ef att vi har ätit lilla julbordet hos mina föräldrar så dricker jag glögg och slår in paket. MYSIGT.



Hur är det med dig? Har lillen tittat ut?



Kram

2008-11-06 @ 13:29:24
URL: http://jenfager.blogg.se/
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åhh mys.Jag gillar ingen slags glögg men doften e underbar.Jag håller mig till julmust o pepparkakor=)

2008-11-06 @ 16:06:06
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: