Go morrn!

Kan inte förstå att klockan redan är halv åtta. ja snart. Varit vaken i två timmar. Vaknade tidigare som vanligt. Johan snarka och jag var hungrig och behövde ett toabesök. OJ va chockad jag är - inte! Jag vet inte vad det är med den här veckan. Men jag har vaknat varje morgon innan kl 6 och känt samma sak. Jag vill bara sova! Jag är trött. Somnade väl iaf innan midnatt, men vad hjälper det då man vaknar stup i kvarten. Känner mig spänd igen. Tror att det kommer att släppa - vi behöver bara få flytta. Sen kan man ta allt lite i taget. Få ordning på saker å ting.

Gud ja flyttar idag!!!! fan sjukt! Väntat sen vadå feb! Nej jag är sjukt glad och Johan med. Vi låg bara å fnittra i sängen igår kväll. Bort från den här jävla skit kåken!! Vi flyttar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

ska fixa det sista nu. Bland annat plocka lite i sovrummet. Vill inte ta bort allt för mkt just nu. Eftersom Ludde kommer att vara hemma på morgonen. Han verkar redan smått stressad och ser deppig ut. Han vet ju inte vad som händer. Lillen. Efter vi har hämtat nyckeln och varit på ikea så ska vi åka och hämta honom. Så får han och jag stå i lägenheten och plocka. Ja asså jag plockar, han ligger å kollar på =P

Nej nu ska ja börja ta tag i saker å ting här. Så att jag är redo då Johan kommer tillbaka. Ja redo för frukost =) Sen börjar den långa dagen.. Hoppas den är snabbt över!
  • Hämta släp
  • Packa släpet
  • Hämta nyckeln
  • Lämna packet
  • Åka till ikea - köpa vår nya sängstomme
  • Hem igen och hämta mer saker - möta upp Johans morbror som ska hjälpa till.
  • Jag och ludde ska till nya lägenheten och börjar packa upp ( så mkt ja orkar - bebis saker först )
  • Måste klämma in en lunch nånstans
  • Mer flytt, mer att packa upp.
  • Middag - Pizza!!!!!!!!
  • Montering av möbler..
  • SOVA!!!!
Tur att vi slipper att städa denna lägenhet!! Fy satan så skönt!!! Tur att det finns städfirmor. Jag hade inte pallat det. Nej nu är det en dag av dirigerande att gå till =)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Ps) kommer nog inte att komma in på hela helgen - kommer nog inte att ha internet uppkoppling förrän i nästa vecka...

Mina fina kommentarer
Postat av: Malin

guud va spännande att flytta :D hoppas allt går bra!

Postat av: Fru Evelina

hoppas nu för vår skull att bebis håller sig inne ett tag till nu när du inte kommer ha internet haha =)



kram och lycka till med flytten!

2008-11-13 @ 10:09:13
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Spännande spännande!! Gud vad kul! Vi höres på mobilen.Lycka till mer allt. kramar

2008-11-13 @ 12:45:48
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: