Grattis Luddebollen!!


Ååå mammas älskling fyller 8 år idag. Har kramat honom hela natten och hela morgonen =) Min lilla gosegris! Kan inte fatta att det är 8 år sen min morfar dog. känns inte som om det varit så länge sen. (ludde föddes den dagen morfar dog). Finns en stooor anledning till att ja inte vill att Theo ska komma idag och det är den här ovantill. Och kunde han inte komma igår, så behöver han inte komma imorrn heller - mamma är upptagen *S* =) Min boll ska bli storebror. Stackarn, han kommer inte förstå mkt den dagen vi kommer att komma hem med ett litet knyte som gråter. Johan ligger just nu inne i sovrummet med bolso och kramas. Mina sötnosar! Ska köpa någe gott till Ludde ikväll.. Grattis älsklingen!

Mina fina kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh grattis till sötaste vovven!

en känslosam dag för dig idag alltså, på både gott o ont.



kram

Postat av: sara

Ett stort grattis till Ludde på hans födelsedag =)

2008-11-01 @ 21:14:19
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: