Han är på G iaf..

Så nu har jag varit hos barnmorskan. Hon kolla allt som vanligt och kände hur Theo låg, om han hade vänt sig. Gör ju så jäkla ont då hon ska gräva lixom. Hon kunde inte känna huvudet, inte få tag i något alls. Så det blev att lägga sig på britsen och kolla med ultraljud. Å där låg han, grodan. Fick ju inte se ett ordentligt ultraljud som jag gjorde i vecka 20. Men huvudet fick man iaf se och det var långt nere i bäckenet - därför hon inte kunde få tag i honom och känna. Så det var ju skönt att han inte hade vänt på sig. Hon sa att han var på g iaf. Men sen om han kommer idag eller om en vecka - ja det är ju en annan femma.

Blodtrycket hade gått upp lite, inte alls mkt. hade nu 120/80 och förra gången hade ja 120/70. Så det var ju inte stor skillnad. Synfys måtten var likadant som för två veckor sen. Men ja känner ju att magen iaf gått neråt. För nu när jag sitter ner (tex på toa, lr ska ta mig ur sängen) så känns det som om jag har magen i knät *s* Ingen äggvita hade ja i urinen heller. Så allt var bra. Är ju fortfarande svullen av all vätska och så. Men det har ju inte gått till överdrift. Alltså att det har dubblats mot sist, utan känns ungefär likadant. Bara ökat i vikt som fan. Vill inte väga mig längre..


Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Skönt att allt är bra med er=) Gud vad spännande det är att vänta på honom :D Jag kollar flera gånger om dagen om du skrivit något o så=) Ska bli så kul o se honom.

Ta hand om er och hoppas vi ses snart.Kramis

Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Haha bra=) Im waiting!!:P

2008-11-11 @ 14:44:23
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: sara

Yes Sandra har bott i Rågsved, och nu bor vi faktiskt grannar, haha, samma gata här i Hagsätra.

2008-11-11 @ 15:20:57
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: