Jultema idag lr vad?


Känns som om det är något jultema på min blogg idag. Var inte riktigt meningen, men jag såg nyss vad jag hade lagt upp idag, det var glögg, lussebullar och sen nu risgrynsgröt. haha! Ikväll ska ja nämligen käka det till middag. var sugen på det igår med, har det hemma. Så vi ska äta det idag. mumma! Blev mkt juligt för mig idag.

Har just kommit ur en skön, varm dusch. Nu ska ja klä på mig, föna håret och knata ut med hunden i kylan. Bra kombi.Hade lite huvudvärk, men det mesta släppte iom duschandet. Plus att det är ju fööör skönt för ryggen.

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Shit vad du är duktig.Jag kommenderae precis Johan att handla hem pizza och hämta rebecca. Orkar inte röra på mig.Än mindre duscha.Du e verkligen super woman. =) gud vad mysigt med jul saker. Jag köpte julmust och mannagrynd gröt häromdagen.OCh pepparkakor=) Har dock inte ätit pepparkakorna än och gröten mådde jag illa av men jag läängtar till julen i år:) myyys.


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: