Redo..

Kom ut som sagt med hunden och tvätten blev klar. Så skönt. Var nere på konsum och handla cola - ifall att det sätter igång så ska ja ha cola med mig till BB. Har packat ner det mesta i väskan. Så den är redo nu iaf. Saknas bara tandborste och borste. Kastade lite saker som skulle kastas och diska upp all disk. Lyckades vila en stund oxå. Somnade inte, men det var skönt att bara ligga ett tag med och inte göra ett jota. Fixade iordning maten så att den var klar för att stoppa in in ugnen. Väntade på älsklingen som kom och då gick vi en promenad med hunden. Var däremot ingen höjdare. Det blåste ju så jäkla kallt! Va inte alls så skönt. Annars var ju inte tempen så farlig ute och inte heller regnade det. Har nyligen ätit och kollat lite CSI. Nu ska ja slappa resten av kvällen. Har lite huvudvärk som kom smygandes här efter promenaden..

Annars händer det ingenting då det gäller magen. Han är inte på väg ut. ALLS. tvivlar på att han kommer i morgon med. Jag har verkligen inga känningar. Men när man minst anar det så kommer det väl eller nått....

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åh vad snäll du e.Ska bli kul o se vad dom har för förslag på hur man får bort illamåendet.

Mår illa hela tiden men nu är det verkligen inte så farligt utan det är bara där hela tiden. Går väll över om några veckor.haha hoppas jag.

Postat av: sara

Gud så spännande det är att han kommer snart =)Hoppas att du inte behöver gå allt för långt över tiden!

2008-11-11 @ 11:35:40
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: