Seg dag..

Ringde huddinge imorse och ja ska dit på måndag kl 9,55. Kommer inte att bli igångsatt då. Men ja antar att det i så fall blir på tis eller ons som senast. Jag hoppas det iaf. Helt sjukt vad ungen kan vara seg.. Är ganska så trött stup i kvarten och ryggen är ett irritationsmoment rakt av. Tur att Johan hade sina kryckor kvar iaf. Har inte gjort mkt alls idag, ringde dem imorse och sen gick ja å la mig igen. sov läääänge. klev upp och var bara allmänt seg. ja har inte ens klätt på mig idag, när hände det sist? Nu har ja varit inne i Theo´s garderob och pysslat. Men blev så jäkla trött. Antar att det blir en liten sovstund snart igen.. Sen blir det ett långt och mysigt bad!

9 nov, fars dag, Theos namnsdag, Jag (bara för att ja måste vara lite smått romantiskt lagd).
10 Nov, Hanna, Lotta  ( Hanna har sagt hela tiden att Theo kommer innan BF).
11 Nov, Mindy
12 Nov, Annika, Crille
13 Nov, Jonas, Johan (bara för att jäklas då vi ska flytta).
14 Nov, Malin, Greggan
15 nov
, Lillemor, Anders
16, 17 nov, Evelina
18 nov, Mindy
21 Nov, Cicci
22 Nov, Linn

Mina fina kommentarer
Postat av: Dorothéa

Tänk om vi blir igångsatta på samma dag då =D

Haha.

Hur länge hade du gått över nu?

Kraam


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: