Seriöst, vart är han?

9 nov, fars dag, Theos namnsdag, Jag (bara för att ja måste vara lite smått romantiskt lagd).
10 Nov, Hanna, Lotta  ( Hanna har sagt hela tiden att Theo kommer innan BF).
11 Nov, Mindy
12 Nov, Annika, Crille
13 Nov, Jonas, Johan (bara för att jäklas då vi ska flytta).
14 Nov, Malin, Greggan
15 nov
, Lillemor, Anders
16, 17 nov, Evelina
18 nov, Mindy
21 Nov, Cicci
22 Nov, Linn

Idag kommer älsklingen hem vid lunch. Han hade möte nu på morgonen och sen kunde han komma hem och jobba hemifrån. Han tar hand om Ludde, så att jag slipper att gå ut. Sen så kommer vi köra till BM kl 14. Eftersom jag har svårigheter att gå så blir det bilen helt enkelt. Tycker det går ganska så bra att gå här inne. Men det kan ju bero på att man inte går så långa sträckor. Ute blir det för mkt. Hade så jäkla ont igår när vi va på willys att jag bröt ihop. Johan sa åt mig att vara hemma, men jag ville verkligen inte. Så skönt att komma ut. Men jag borde lyssnat. Men idag håller ja mig inne. Ja förutom när vi ska till BM. Är inte lika trött idag iaf. Är inte speciellt pigg. Men jag är inte helt slut - alltid någe...

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Usch vad jobbigt att ha så ont. Hoppas verkligen han kommer ut snart så du får det lite lättare i ryggen.

kramis

Postat av: Fru Evelina

jamen du har inte haft bf än? då är det ju inte så konstigt att han inte kommit än =)

men förstår att ni längtar som två tokar nu!!

2008-11-18 @ 12:50:20
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

haha jaha, bebisräknaren räknar bakåt! då är jag med =)

har du fått tid för igångsättning?

2008-11-18 @ 13:07:12
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Nina

Jobbigt! Hoppas han vill komma ut snart så att du slipper smärtan!

2008-11-18 @ 14:08:12
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Förresten,vilken bostadskö stod ni i för att få den här lägenheten?? OCh den lotta ska kolla på är d hyr eller köp? Vi vill så gärna bo i Årsta och behöver en lght med ett rum till.=)

2008-11-18 @ 14:46:35
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hej snäckan..Allt bra med dig? Inga förvärker än ?----Hoppas att lillen tittar til världen senast till helgen..anars måste de väl sätta i gång dig eller en vecka till man ska gå...känner inte till det så bra än...Kan man se vad det är för kön så helt klart..ja jag tror ockås på en tös..men min sambo är helt bombsäker på en kille så det ska bli skoj att se..alla säger olika..så det ska bli skoj när man väl får reda på det..hoppas att den ligger bra till det...:) Stor kram på dig snäckan.

2008-11-18 @ 15:53:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Så länge barnet är frisk o mår bra så är det som är det viktigaste..Så snygga lägneheter ni har flyttat till...så skoj att se bilder..vet att det är i fle blogg som jag svara på denna omgång...lycka till med allt snäckan.kram krma

2008-11-18 @ 16:16:35
URL: http://blondis81.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: