Tror dem har avtagit =/

det lilla action ja hade imorse, ja det verkar runnit ut i sanden. visst ja har en värk nästan prick varje timme. men den tyckte ja va mindre sist oxå. så det är verkligen dött just nu. det kan ja ju säga. så jäkla trist. hade hoppats på att det skulle hända någe mer. kan ju hoppas att det sätter igång mer till kvällen.. ska ta d lugnt å se vad som händer här.. theo är iaf aktiv i magen just nu.. skuttar upp å ner.. ååååå nu kommer en värk..

å jävlar du. där fick ja äta upp för gammal ost. när man tror att den avta så blir det värre. gud ja blir så jävulskt slut. fick en alvedon här av johan. så nu ska ja ta den. brukar vara de värkar som kommer på prick slaget som är starkast. men den här va fan vidrig. å då har ja inte ens kommit nånstans. hur fan klara marianne att stå ut tills hon va öppen 6 cm innan hon åkte in. ja menar 1-2 i timmen är ju ingenting. 3 på 10 min å kraftiga. asså fy. snacka om man får handskas med smärtan.. kan ju hoppas att man blir "van" men på de här 9 tim som det kommit till å från har ja ju inte hunnit bli det..

är tvättstugan kl 13. johan som ska ta den. måste få mina brallor upptvättade. ett måste. mina myspys brallor. Nina skulle kanske dyka upp här senare på en fika å kolla in nya lägenheten. ja orkar ju med besök så det är ju inge problem. jag är ändå hyfsat pigg å så..

har fått upp spot:en i vardagsrummet nu och även gardinstängen.. å nu verkar tvättmaskinen vara klar.. =) wee.. Jonas kom hit så grabbarna har stått här en timme och fixat å trixat. snart blir det sallad lr pizza.. jumm.. vet dock inte va ja e sugen på.. får se vad det blir.. Se vad det blir för ett slut på denna dag...

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: