Beställning...


Klickade hem en beställning igår. Blev en sån där napphållare, eller vad man ska kalla den. Jätte praktisk iaf då ungen tycker att han ska kasta iväg nappen =) Tyckte den va så söt. Blå med bruna tassar! Hitta såklart en brun med blåa prickar. Men ja gillade inte prickarna. Tassar är helt min grej =) Sen så blev det såklart en rislampa med nalle puh till hans rum. Sen väggdekalerna som jag ville ha kom in i sortimentet igår. Så jag är skit nöjd med dessa saker. Ska kolla vidare på gardiner - vet ju vilka ja vill ha. Men ja är lite fööör snål tror jag...

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Vart har du köpt dessa söta saker?? Samma med musse bodyn. Ovanligt med musse tryck jue. Super cute som allt annat. snacka om att du ska få dela med dig med alla nätshopping sajter du vet om =D

Postat av: Malin

hihi så söta grejer =)

2008-10-22 @ 19:48:59
URL: http://selmalin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: