Disney etc..


Fy fasen va ja älskar disney figurer. Speciellt nalle puh och tiger. Dem är ju bara för söta. Inne på hm finns det en massa med tiger. Nu köpte ja ju slip overn, men det finns bodys och myskläder. Finns även ett par snickarbyxor med tiger på.. Dem vill jag ha! Men jag köper lite i taget. Gick igenom lådan igår och märkte att jag hade fått en massa 54/56 och att ja hade lite då det kommer till 62, men allt över där går ju att handla på =) Tror slip overn ja köpte låg på 74 eller nått sånt. Kan inte rå för det. Om jag ser något som jag vill ha - ja då köper jag det =)

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Haha jag vet inte,trodde jag hade skrivit något till dig men d hade jag visst inte=) Är enormt trött hela tiden så är nog d. Idag ska jag på arbetsintervju. Berätta för dom om mitt "tillstånd" ville inte sitta där o överasska dom med det men dom sa att jag skulle komma iallafall. Så d är skönt.

Skriver mer senare när jag kommer hem.

Hur är det med dig idag? Några värkar?=)

kramar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: