Fryser...

Sitter här hemma och fryser. är inte speciellt varmt här inne, det kan ja ju säga. Känns att det är kallare ute - därför det är som det är nu här inne. Blir ju sånt kallras i fönstret. Skönt att man ska flytta härifrån om två veckor. Kommer bli sååå najs!

Var hos barnmorskan i dag igen. Allting var bra. Samma värden på allt. Så vätskan i kroppen hade inte gjort någe med mitt blodtryck. Jag måste däremot försöka vila om dagarna och lägga upp benen etc. Jag som har myror i arslet känner inte att det är så roligt. Måste iaf hålla koll på vätskan. Blir det värre så måste ja ringa till BM så att blodtryck och div andra prover skulle göras..

På vägen in mot BM så var det någon som hoppa framför tåget i tallkrogen. Som tur var så kom inte tåget i sån hög fart, så föraren lyckades bromsa. Ingen skadades. Iaf inte fysiskt. Men han som hoppa kan ju inte må så speciellt bra psykiskt bra. Inte heller stackars tågföraren som såg helt chockad ut av händelsen. Vi satt inspärrade ett tag i tuben, men sen fick vi evakuera och vänta på nästa tåg. Blev väl nån kvarts försening eller någe - inte så farligt med tanke på vad som hände. Fick ringa BM och säga att jag kom lite sent.

Har just nu tvättstugan. Johan har ingen bra dag på jobbet, så jag tänkte överraska honom med att han slipper vakta tvätten ikväll då han kommer hem trött och sliten. Utan han kan bara slappa vid tv:n - spela spel om så önskas. Tror att han kommer att uppskatta det. Ska laga till någon mat oxå, men vad det blir har jag inte bestämt än. Vet inte vad jag är sugen på..

Blir en promenad med hunden igen om nån timme. Jag borsta honom medans jag var ute. Johan tvätta honom igår för efter promenaden igår kväll med ceasar + fam så var han så skitig. Problemet är att halva hunden försvann. Lossna i lägenheten. Dammsög redan imorse och det är hår överallt ändå. Jag kardade honom ute som sagt, såg ut som om jag hade dödat en till hund där i skogen *s* Å mer lossnar det. Ska ta med borsten ut nästa gång med.

Nej om man ska ta sig ner till tvätten igen då.. Sätta den på tork, så att den är klar till innan 17. Blir perfa. Kanske hinner jag med en liten sovstund oxå. Får se.. 

Mina fina kommentarer
Postat av: Willes mamma

Fattar inte hur det kan vara sånt skit hus! Såna hus borde inte få existeras i Sverige. Härda ut två veckor till och ni lever varmt och skönt!!!!

kram

2008-10-30 @ 18:55:45

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: