Kändes tungt..

Idag så skulle ja till sinica. Hade denna gång och en gång kvar som vi bokat in. Nu var hon tvungen att ändra tiden för nästa vecka eftersom hon ska på en operation för sina knän. Men den tiden hon hade kvar kunde ja ju inte. Just för att amningskursen blev ändrad till nästa vecka istället.. Så då blev detta sista gången. Blev så tomt i skallen på mig. Kändes jäkligt trist. ja har lixom träffat henne i snart två år, nästan varje vecka. förutom vissa uppehåll vid jul, påsk å sommar etc. Så vi gick igenom hur det hade gått på två år. Vad som hade förändrats etc. Sen skulle ja gå och då blev det jobbigt. Hon krama om mig och önska mig lycka till med barnet etc. Asså vi kommer ju att ses igen, men vi vet bara inte när. Så det kändes tungt å vemodigt. Är så van att gå dit, så nu ska ja inte det längre. sjukt. Nej va nere då ja gick därifrån. Nu känns det ändå ok. kom det inte nu så skulle det ha kommit i nästa vecka..

Mina fina kommentarer
Postat av: Anonym

Varför kan du inte fortsätta gå dit?

Nej hittade inget kul alls när jag var i centrum.

Funderar på nya handdukar.50% på hemtex men dom hade inte riktigt dom färger jag vill ha.

Får se hur det blir.

I helgen ska jag ut o shoppa pyssel grejjer=)

2008-10-16 @ 19:17:18
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

oj glömde skriva i min bloggadress på förra inlägger=)


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: