Lite ja hitta..


Var ju på babyland och hämta ut vagnen. Så då gick ja runt där och de hade en del på rea. Hittade ett nytt mumin set och sen även ett set med lundmyr of sweden, sååå nöjd!

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åhh så fina... jätte söta.

Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Det är bra lägg dig ner o var uttråkad en stund=)

SJälv har jag så jäkla ont i ryggen konstant, men man måste juh ändå ta tag i alllt. Imorgon har jag tvättstugan,ser jag verkligen inte fram emot, kommer ha så jävla ont. Hatar tvättstugan så mycket. Menär juh tyvärr ett måste. Idag kollade jag på SATC filmen, hade fortfarande inte sett den och är alldeles för trött på kvällarna så tog tag i det idag. SÅ bra. den ska jag lätt se igen snart=)

2008-10-13 @ 16:55:48
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Haha ja den var ju såå underbar. Men ser inte Big ltie botoxad ut? =)

Åhh älskar tv4 fakta!! LÖVE it. Man bölar ögonen ur sig av det där programmet. men det gör jag typ av alla fakta program hahahaha.Speciellt när d handlar om barn o sjuka.

Vänta tills lilla theo kommit ut ska du få se på böla, du kommer aldrig återhämta dig. Gråter för allt nu sen jag blev mamma.Annars grät jag aldrig, men minsta lilla unge som e ledsen,glad eller missunnad då kommer tårarna. Så fram med kleenexen =)

Haha snacka om jobbigt o pressa fram saft ur morötter, dom e juh så hårda :P

Jag sitter nerbäddad i soffan o väntar på att J ska komma med lite morotskaka till mig,haha lär få gå själv.

2008-10-13 @ 20:19:13
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: