Nalle Puh feber!


Gud va mysigt det är med nalle puh. Ja har en hel låda nere i källarn med bara nalle puh nallar och sånt.. mys!! Ska köpa en rislampa och hänga i taket. Sen även väggdekaler hitta ja för inte så mkt. Så det kommer att bli det med inne i hans sovrum. Nu kommer han ju inte få sova där inne själv på en gång, så ja kommer ju ha lite tid på mig att ordna upp där hemma. Letade även efter nalle puh gardiner och hitta så fina på tradera - kanske inte för det priset dock. Annars så ska ja nog leta efter blåa gardiner.. Typ i samma färg som lampan.. Lr så blir de vita. Ska hitta nåns lags bordslampa med och även en liten svart bokhylla så att man kan lägga hans leksaker i och fixa mys.. Ah längtar!!

Mina fina kommentarer
Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Åh jag älskar också nalle puh!! Rebecca hade massa puh när hon var liten. Min fågel heter juh Pooh som Winnie the pooh. haha.

Kommer nog bli jätte fint:)

Postat av: Nicole Snitchy.blogg.se

Har inte så super bra koll på det nu men då fanns det massor på Jysk,kuddar,mattor o massa annat. Kolla där=)

2008-10-14 @ 21:30:16
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: