Svullen!

Usch nu har det börjat, jag är svullen idag igen. Värre än igår. Var som om mina kindben typ stod ut – såg ut så. Man får gräva efter mina ögon *S* Nej så illa är det inte, men jag är rejält svullen. Dessutom så ser mina händer ut som korvar – speciellt höger. Jag var ju inte och böjde på dem precis imorse, la bara märke till ansiktet. Men sen när jag skulle gå ut med hunden så märkte jag att handsken satt tajt på min hand?? Första jag tänker är, men vad är det för fel på handsken. Korvar! Korvar! Korvar! Det är beskrivningen på mina händer. Gör ju tom ont. Samma gäller fötterna. Min högra fot kändes värre idag. Tajtare i skon. Så var det ju igår med då jag kom hem. Fick knappt av mig skon. Efter många om och men så gick den äntligen av. Får se hur det blir i morgon. Just nu har ja stickningar (domningar) i hela ansiktet. Har tom lyckats bita mig x antal ggr på insidan av kinden – måttligt skönt.


Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: