Tisdag kväll..

Har varit på amningskursen ikväll. Jag kom i tid!! Yeah! avancerat shit. Jag skrev verkligen upp, stort, 18,00!!! Förra veckan kom vi ju då skiten va slut. suck! Var iaf bra och man fick veta en massa. Älskar då det är fakta på fakta och inge repetitioner och sånt. Fick bara info som jag sög till mig. Precis sånt jag vill ha då jag går på en kurs. det jag förväntar mig. Johan var lite trött, men det verkade som om han sög åt sig en hel del han med. Vi snackade en hel del under resan hem...

Nu så ska ja strax hoppa i säng.. Är trött och ska upp i tid imorrn om ja ska orka ta mig in till stan och så. har käkar järntablett och så. känner faktiskt mig mkt piggare nu. så det kan ha varit järnet som va issuet. vi får se om det håller i sig.. nej nu ska ja fixa till mej här..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: