Trött morgon..

Har varit vaken i en timma minst iaf. Satan så seg morgonen känns. Usch! Jag har iaf klämt i min frukost. Lite te, juice och två äggmackor.. (surprise). Inte har jag piggnat till. Där fick jag för en bra och pigg helg lixom. Visst jag var trött igår kväll - men efter allt fläng så kanske det inte va så konstigt..

Johan ville åka och "titta" på en PS3:a. Så vi åkte till heron city. Jag protesterade inte eftersom det finns ju mio där =P Vi kom dit iaf och Johan köpte med eh konsoll hem och sen fick vi även med oss en OBH nordica micro. Äntligen! Kan den andra fara åt pipsvängen. Den är så äcklig.. Köpte även hem nya gästhandukar till toan. Sen handlade vi på city gross. Vi skulle bara in på handla diskmedel och bröd, men kom ut med allt annat..

Marcus som var med vid vårt bröllop kom från uppsala och skulle käka med oss. Så vi städade upp det värsta här hemma. Han kom med blommor till mig. Å jag som hade plockat ner ALLA vaser. Inte fasen tänkte ja på att det kunde komma gäster med blommor eller att jag skulle få blommor just nu. Det jag tänkte var, fyller nån år - svar nej. Ja men då åker krukor och vaser ner. Samma gäller ju bestick å tallrikar. Vi har så att vi kan käka 4 pers. Men det förutsätter ju att jag har diskat =) Var väl inte så bra tänkt helt enkelt.. Men det var bara inte så jag hade planerat, heh..

Han åkte iaf vid 22,30 och då var det jag som slängde mig i sängen.. Så skönt. Sov bättre i natt för jag hade mindre ont i ryggen. Alltid någe. Blir samma ställning i natt helt enkelt.

Idag är planerna som följande. Vill till farsta, men ja undrar om ja kommer sätta min fot utanför dörren *s* Om jag inte orkar åka dit så ska ja ändå hämta mina ittala glas som tydligen kom i fre. de skickade aldrig ut en avi utan ja fick noteringen på mailen. suck. ja har mailat fastighetsskötaren och fk så ja har det gjort. så om jag vill så kan jag dega vid tv:n hela dan och ta igen mig med alla serier som jag inte orkat/hunnit se på under de senaste två veckorna..

Men vi får se som sagt.. ja ska klä på mej här och kila ut med vovven först. sen får vi se vad som händer helt enkelt..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: