Den här ska göras till dopet :D


Blev helt kär. Helt underbar ju! Speciellt kronorna. Ska försöka ge mig på en sån här. Ska beställa lite fler saker från kakburken och se vad man kan trolla fram. Men själfallet ska det bli en prinskrona på mina cupcakes =)

Ringde även killen på bageriet angående tårtan som jag vill ha. Ska ringa upp honom i morgon för mer info. Han är så jäkla trevlig. Var han som fixade våra bröllopstårtor. Han sa att det kunde bli dyrt det jag ville ha, men frågan är ju vad dyrt är enligt honom. Vi får väl se. Tycker inte att det borde bli så jävla dyrt.. Men vi får se..

Mina fina kommentarer
Postat av: sara

Guuuuud så fina! Vad ska man göra kronan av då?

Postat av: Therese och Henry

Sååå söta!! Skulle ju passa perfekt till dopet!



Kronorna påminner om prinskronorna jag gjorde på tårtorna till H's dop! =)

2009-04-25 @ 21:02:55
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: