Planerar dop..

Är så trött idag så det passar bra med att planera lite dop. Har kikat på psalmer igen. Men sen om de finns är ju en annan femma. hörde rykte om att det var inte alla som prästerna godkände. Men jag vet inte. Prästen kommer hit den 6:e maj, då lär jag ju märka.

Dem psalmerna vi tänkt ut är iaf..
  1. Jag tänder ett ljus
  2. Lilla barn
  3. Sov du lilla
Sen får vi ju se hur många psalmer som vi måste ta. Vi ska ju ha två sololåtar med. Så vi kanske inte behöver fler än två psalmer - jag hoppas på det. Sen ska det ju vara en inmarch med. Vet inte om det blir en utmarsch oxå. Om det blir utmarsch så skulle jag kunna tänka mig änglagård som vi hade på bröllopet. Just för att det gav sån sommarkänsla. Men jag vet inte om den räknas till en brudsång. Vi får väl se..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: