grinis

Här sitter jag, trött å grinig. Va gör ja uppe? Huvudet dunkar igen. suck. blir väl mens nästa vecka då med andra ord. Jag är såå trött på huvudvärk faktiskt. å trött på att vara trött. jag är ju det hela tiden. idag sov jag till 12. å då vakna jag bara för att theo hoppade på mig. kunde säkerligen ha sovit ännu längre. men pga att jag vart hungrig så blev det inte så..

imorgon ska vi till johans föräldrar. är fortfarande sur på dem pga julen. för jag blev så irriterad då. nu ska dem skaffa hund med. en till. deras dog ju. såklart en hanhund. å inte en valp utan en som redan är sex år. dvs ludde kommer absolut inte kunna komma överens med den hunden. dvs då kan han inte åka med. ja men då åker vi inte upp å theo får inte träffa dem igen. å dem kommer inte ner för dem kan inte lämna bort hunden. jag är ju bara för bra på att se allt det negativa. men jag är redan sur på dem, så det här blev bara en irritation till. i mängden.

dessutom är det så jäkla tråkigt med landet. jag sitter där rakt upp å ner å gör inte ett skit. jag leker med hunden - men hur länge orkar man hålla på med det. nu har man ju theo med. men ändå. nu kommer jag att få jaga honom bort från alla skit saker dem lämnat framme. är bara lite väl less på dem just nu. är synd för johans skull å theos. så ja biter ihop. men helst av allt så skulle jag inte ville åka med. men då vill ja ju att inte theo åker med heller.

jag vill bara inte vakna på dåligt humör i morgon igen. då kommer jag explodera för minsta lilla grej. helt å hållet. jag vet det. å då blir jag boven i dramat. men frågan är ju om jag bryr mig? fan nån gång måste man ju stampa ner foten. jag va ju på johans mamma då det gällde johan. att dem aldrig hälsade på oss. johan! men nu har vi ju theo med. å han vet inte ens vem hans farföräldrar är. pinsamt enligt mig. fan MIN pappa har sett honom mer ? då är det sjukt ju! plus att han satt hela julafton å lekte med honom. dem ville inte ens komma..

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillen

Shit vad du vinner! Vad kul för dig! Vad otroligt irriterande med hans föräldrar! Förstår verkligen inte sånt där. Att dom inte anstränger sig för att träffa theo och sin egen son. Dom verkar inte ha alla hästarna i hagen om man säger så.

Förstår dig verkligen. Hoppas du snart blir glad, utvilad och slipper den där jävla huvudvärken.

SStor kram

Postat av: Annika

Hoppas att dagen idag var bättre, gumman. Massa kramar till dig!

OCh jag tror många känner som dig över jul och nyår, det ordnar sig under januari ska du se. Och snart kommer nog en lille till, det tror jag! Ni förtjänar det. :) Kramar!

2010-01-01 @ 16:13:22
Postat av: Annelie

Gumman!!

Hoppas allt känns bättre imorrn!!

Förstår heller inte hur man kan prioritera bort sina egna barn OCH barnbarn... Fattar inte sånt!!

Matthias pappa är nästan likadan... Har inte funnits till för sina två barn (Matthias och hans storasyrra) sen han och svärmor gick isär. Nu på äldre dar har de tagit upp kontakten, men så brst det igen för lite sen... Då de pratade om M´s fastrar, farbröder och kusiner. Pappan berättade hur många barn var och en hade. Så kom han till sej själv(hans pappa som nu är omgift och har EN dotter tillsammans med frun), och då säger han; "Så jag, jag har ETT barn"... Då brast det för M!! Fy f-n säger jag bara!! J-la gubbf-n!! Så nu har gubben satt sin sista potatis hos oss iaf!! Räknas ju inte...



Nåja... slut på ältandet!! F´låt...



Hoppas ni får en bra dag trotts allt!!



Stor Kram

2010-01-02 @ 01:06:22
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: