Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Heeeeeeeeelt å hållet jävla sjukt! Jag vann!!!! Åå va johan kommer att bli glad då han får den här i julklapp av mej. den va ju dyr med! iiiiiiiiiii!

gissa om ja böla då ja hade fått meddelandet :D

 

Min motivering:

Har frågat min man i flera år vad han vill ha i julklapp. Han har alltid svarat en bil? Dvs inget jag kan köpa. Han har inte hjälpt mig alls faktiskt. Har frågat honom om han vill ha en rakapparat. Han rakar ju sig så jäkla ofta, skäggmonster. Men han svara alltid nej. I år, så tänkte ja, men det är ingen idé att fråga honom. För jag vet vad han kommer att svara. Men så satt vi och åt middag i förra veckan och då sa han till mig. Vet du älskling vad jag vill ha i år i julklapp. Tittade frågandes på honom ? Han ville ha en rakapparat?!! Ha.. Äntligen något vettigt! Tycker att han ska få det i år. Min bästa underbara man!


Min finaste present jag fått av honom i klapp är min systemkamera. Den bästa ever. Tror inte jag tagit så himlans mkt kort någonsin som jag gjort med den. Och alla bilder är nästan på vår ögonsten som kom en månad innan jul. Utan den kameran hade vi inte haft så fina bilder från när han va liten. Den kameran är väldigt värdefull för mig. Föreviga minnena av våran underbara lilla familj..


Mina fina kommentarer
Postat av: Martina

Hej gumman!

massa kul som hänt hos dig:) fina kläder. är du gravid eller är de mensen som är på g? spännade!



Hoppas allt är bra

kram

Postat av: Hanna

åhhh, va kul!! GRATTIS gumman...

själv har jag KÖPT en rakapparat till M i julklapp, rimmade såklart oxå!



"slät och fin ska kinden vara

det ska inte vara nån fara

att krama om dig pappa lilla

och på syubben göra sig illa" ^^



-från neo då! haha...

2009-12-15 @ 11:09:15
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Annelie

Åhh... GRATTIS GUMZ!!! Va roligt!! Tror verkligen han kommer bli super glad!!



Hoppas ni får en hel bra tisdag!!



Kramar i massor

2009-12-15 @ 12:00:47
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: Helen

Grattis, vad roligt att få ge honom en sån himla fin julklapp :D.



Kramisar

2009-12-15 @ 12:53:50
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Å vad kul!!!

Vad skrev du då? =)

2009-12-15 @ 20:30:06
URL: http://www.alltfforforaldrar.se/theans
Postat av: Lillen

Den kom sent igår eftermiddag. Skit skumt hela grejjen men den är här i allfall=) Slipper man oroa sig och undra.

Synes imorgon. kramis

2009-12-15 @ 22:38:30
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: