Kära tomte..

Han behöver ju kläder nu den stora mannen. så varför inte be om presentkort. Då vet jag iaf att jag får köpa det jag vill ha. Vet att svärföräldrarna ibland kan komma med dem mest skumma kläderna. Vill inte vara otacksam, men vissa kläder vill man bara inte ha på sin unge. Som min pappa som kom med ett par foppatofflor från Thailand. Jag tror det är någe märke på dem, alltså någon seriefigur. Dem kommer han inte kunna ha förrän 2110. Och så är dem fula som stryk. Däremot så fick ja ju sötaste kimmonon ever av honom. Så dem kan ju komma med guldkorn med. Men det känns ändå tryggast att man kan få köpa saker å ting själv..


Mina fina kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Håller med :D Men Theo kanske kommer att uppskatta att ha ett par foppatofflor 2110 skratt

Postat av: Annelie

Håller fullständigt med dej vännen!!

Bättre med presentkort!! Alla gånger!!



Kramen

2009-12-07 @ 20:55:37
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: Lillen

Åh så fin önskelista. Jag håller helt med dig! Dessutom är det ju så kul o shoppa =D Speciellt på mellandags rean! wiee. Hoppas Mina barn också får. Nu ska jag åka och byta jacka. KRamis

2009-12-09 @ 17:42:12
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: